Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789492383310 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Als ondernemer hebben we er allemaal mee te maken: je wilt je diensten verkopen. Een workshop, een online training, een groepsprogramma, training, event, lezing of andere dienst. Maar hoe pak je dat nou zo aan dat veel mensen er gebruik van maken? Het antwoord krijg je in dit boek: door ze succesvol te lanceren. Als je diensten wilt verkopen, wil je meteen aan de slag. Dan wil je geen eindeloze theorieën lezen over hoe je moet verkopen. Vandaar dit boek. Je leert de lanceringsformule voor het online verkopen van je diensten. Deze formule bestaat uit zeven stappen. Daarnaast krijg je vijftig praktische tips over de lanceringsformule die je meteen kunt toepassen voor jouw lancering. Als je iets groots in de wereld wilt zetten, moet je groots lanceren. De tips uit dit boek gaan je daarbij helpen. OVER DE AUTEUR Welmoet Babeliowsky is eigenaar van twee bedrijven (Autorespond en Succesvolle Productlancering). Als businesscoach geeft ze ondernemers advies op het gebied van emailmarketing en productlanceringen. Ze biedt programma's aan ondernemers die hun nieuwe product succesvol op de markt willen zetten.