Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789491233173 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Na meer dan dertig jaar in zowel de uitgevers-, media- als communicatiesector te hebben gewerkt, en vaak tegelijkertijd, zette auteur Laurence Verwee de stap om een eigen boek te schrijven. De stap van uitgever en schrijfcoach naar auteur lijkt evident maar is het absoluut niet. Dat heeft ze bij het schrijven van dit boek maar al te goed ervaren. Niet alleen haar jarenlange ervaring kwam naar boven, maar ook haar vele struggles en angsten. Dit boek schrijven bood haar de kans om haar vele excuses onder de loep te leggen en haar angsten onder ogen te zien. Ook leerde ze alles op een rij te zetten, zodat ze jou en haar klanten nog beter kan begrijpen en ondersteunen. Alle coaches, trainers en ondernemers leiden een uiterst druk leven, natuurlijk gaan hun kinderen en klanten altijd voor, natuurlijk zijn er al veel boeken op de markt over hun topic, en natuurlijk is een boek schrijven hun vak niet. Toch zijn er heel wat redenen om hun boek wél op de markt te brengen. Diep vanbinnen weten ze dat zelf ook, anders zou die jaarlijks uitgestelde droom hen niet telkens blijven plagen. Zou het kunnen dat hun boek er maar niet komt omdat ze niet doorheen de excuus-fase breken? En wat om onder begeleiding 7 stappen te zetten waardoor ze zowel hun excuses onder ogen ziet als aan de slag gaan om eindelijk werk te maken van hun boek? Als ze deze stappen volgen en ligt op het einde van dit boek hun boek op tafel in een ruwe versie. Ik laat hen ook zien hoe ze hun boek kunnen promoten, en hoe ze het minstens drie jaar lang levendig kunt houden na de publicatie. Dit boek bundelt al haar ervaring als uitgever en schrijfcoach, zodat jij, als lezer over dit leerproces geen dertig jaar hoeft te doen.