Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789401430852 |
Out of the box denken geeft jouw KMO een slimme voorsprong WAT KUNNEN MANAGERS LEREN VAN CLOWNS? HOE WORDEN KLANTEN AMBASSADEURS? WAT MAAKT VAN EEN ONDERNEMING EEN GOOD BUSINESS? Sinds de tijd van de dorpswinkels is er veel veranderd voor bedrijven. We shoppen vandaag altijd en overal en willen op de juiste manier geholpen worden. Enkel wie zich aanpast aan de wensen van de klant blijft boven water. Dat kan enkel wanneer een KMO drie essentiële elementen combineert: good leadership, good value en een good place to work. Die elementen maken van je bedrijf een good business. Een goed manager is daarbij als een clown: hij durft tegen de grond te gaan, is altijd bereid om het niet te weten, maar is wel alert voor elk signaal. Dit boek vertrekt van het DNA van je bedrijf en verbindt het met harde cijfers, organisatiecultuur, welbevinden van medewerkers en wensen van klanten. Zo achterhaal je wat voor klanten echt een verschil maakt en hoe authenticiteit je businessproces succesvol kan aansturen.