Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789089650955 |
Het dilemma tussen geld en geweten levert voor veel professionals dagelijks kleine en grote vragen op. Hoe eerlijk is het als je van je manager drie uur voor een klant moet noteren, terwijl je de klus in tien minuten hebt geklaard? Wat vind je ervan als een klant grote korting bedingt door te onderhandelen, terwijl een ander structureel te veel betaalt voor dezelfde dienstverlening? En wat doe je als een klant je iets vraagt wat je misschien niet helemaal beheerst, terwijl je de opdracht goed kunt gebruiken om je target te halen? Eerlijk scoren! is het eerste boek dat inzicht geeft in de spagaat waarin veel professionals zich bevinden: de targets van hun organisatie en hun eigen integriteit. Het laat zien hoe je slimmer en gezonder kunt omgaan met dagelijkse dilemmas. Margreeth Kloppenburg en Jaco van der Schoor beschrijven op een treffende manier hoe je als gedreven professional het allerbeste kunt doen voor je klant, zonder je zorgen te hoeven maken over je target. Omdat je erop durft te vertrouwen dat je op eerlijke wijze heel goed geld kunt verdienen. Het goede doen voor je klant betaalt zich namelijk altijd uit! Eerlijk scoren helpt managers en professionals om de liefde voor het vak weer groter te laten worden dan de liefde voor het geld. - Prof.dr.ir. Mathieu Weggeman, hoogleraar Organisatiekunde aan de Technische Universiteit Eindhoven.