Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789089652072 |
Hoe leren we om organisatieverandering te associëren met vrolijke begrippen als avontuurlijk, plezierig en inspirerend? Dit boek pleit voor het rigoureus opschudden van verouderd denken over organiseren en leidinggeven. Verontrustend voor de zich veilig wanende elite, hoopgevend voor alle talent dat zich nu ingeperkt voelt in het creëren van vruchtbare en vertrouwenwekkende werkrelaties. Dit talent heeft per direct ruimte nodig om te kunnen bewegen, te experimenteren en alle energie te richten op de steeds veeleisender klant. Daarom gaat het hier over meters maken, doorbraken realiseren, geestverwanten samenbrengen en met minder inzet van uren veel meer bereiken. Alles wordt dan lichter, leniger en betekenisvoller. Bij zelfgekozen ontwikkeling is er namelijk geen sprake van weerstand. Die piept alleen op bij opgelegde verandering. Door zelf te doen wat morgen nodig is en je te concentreren op sprongsgewijze, kleinschalige doorbraakexperimenten, word je positief besmettelijk voor je omgeving en ontstaat er een inktvlekwerking. De beloning: het gevoel dat je zinvol werk doet waarbij je trouw blijft aan je eigen keuzes, en een organisatie waarin je samen met anderen zonder onzinactiviteiten het leven van alle betrokkenen gelukkiger maakt. Rob Fijlstra is een professional met een missie. Het gaat hem vooral om het zien, bevrijden en activeren van ongebruikt potentieel. Hij schreef eerder drie succesvolle boeken op het kruispunt van psychologie en bedrijfskunde.